בוגר שנקר במחלקה לתקשורת חזותית. ובוגר בית הספר הגבוהה לקולינריה Ferrandi.
במהלך לימודיו בשנקר, עסק שפיגל בקשר בין עיצוב לאומנות עם דגש על השימוש במדיה החברתית כפלטפורמה להצגת אומנות.
בעברו היה ארט דיירקטור במקאן אריקסון, שם היה אחראי שפיגל על קמפיינים לחברות כמו אל על, כללית, עיריית תל אביב וכו…
בשנת 2014 עזב שפיגל את עולם הפרסום ונסע לפריז ללמוד קונדטוריה בבית הספר Ferrandi
במהלך לימודיו החל שפיגל לחקור את עולם הפטיסרי, תוך כדי תיעוד בצילום וקיטלוג של הקינוחים של העיר
לא הרבה אחרי נולד לו הפרויקט Desserted in Paris שלאחר 3 חודשים התפרסם בעולם והחל לגרוף עוקבים וסקרנים.
לאחר הלימודים עבד והתמחה בין השאר במקומות כמו Gerard Mulut, Patiserie Gaté, Boulangerie Utopie
Desserted in Paris שבמהרה התפרסם בעולם והפך לפורץ דרך במסגרת פעילותו באינסטגרם זכה ליחס מרחבי תבל
בין השאר עם כתבות המגזינים כמו Elle, Oprah WInfrey, Der Spiegel, Air France, Winq וכו…
במהלך השנים Desserted in Paris התפתח אל מחוץ לגבולות המדיה החברתית
ב2017 יצא לאור הספר של Desserted in Paris בהוצאת Marabout
ב2018 נאם שפיגל באירוע של אינסטגרם העולמית וב2019 הוצגו עבודתיו על ידי אינסטגרם במדיות החברתיות.
שפיגל היה השף הישראלי הראשון להעביר מאסטר קלאס ב salon du chocolat העולמי בו גם הציג שנה לפני כן תערוכה נודדת
ב-5 ערים בעולם ואירועי חתימה על ספרו.
בין שיתופי הפעולה שלו: קמפיין למיצובישי העולמית, קמפיין לבלוודיר וודקה, פרויקט מצלום עבור אמריקן אקספרס, שיתוף פעולה עם ריבוק וכו
כיום Desserted in Paris מונה מעל 300,000 עוקבים ברשתות החברתיות.